explorer blog

روز جهانی معلولین مبارک - تولید ملی ،حمایت از کار وسرمایه ی ایرانی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم شهامتی تا تغییر دهم آنچه را که می توانم و دانشی که تفاوت آن دو را بدانم
کل بازدیدها:----117264---
بازدید امروز: ----18-----
بازدید دیروز: ----12-----
روز جهانی معلولین مبارک - تولید ملی ،حمایت از کار وسرمایه ی ایرانی
  • درباره من
  • لوگوی وبلاگ
    روز جهانی معلولین  مبارک - تولید ملی ،حمایت از کار وسرمایه ی ایرانی

  • پیوندهای روزانه
  • مطالب بایگانی شده
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
  • آوای آشنا
  • روز جهانی معلولین مبارک
    نویسنده: فروزان جعفریان سه شنبه 91/9/14 ساعت 1:32 صبح

            امروز 13 آذر ماه 1391   روز جهانی معلولین بود .

       من به عنوان یکی از خدمتگزاران  این طیف از جامعه این روز را به ایشان تبریک می گویم.

       با این کلمه ی معلول اولین چیزی که به ذهن می رسد نا توانی است و ...

     ولی به جرات می توان بگویم چنین نیست در بین این افراد ،کسانی هستند که کارهایی انجام می دهند که برخی افراد سالم حتی فکرش را هم نمی توانند بکنند.

    در همین مرکز آموزشی که من  افتخار تدریس در آن را دارم بچه ها با چرم کار های بسیار زیبایی درست می کنند .نمونه ای از کار چرم اون ها را به نمایش می گذارم

    باز هم این روز را به همه ی دانش آموزان وهمکارانم تبریک می گویم وآرزوی موفقیت برای همه ی آن ها دارم، لطفا عکس ها را در ادامه ی مطلب ببینید.

    نمایشگاه توانمندی دانش آموزان استثنایی 

    نمایشگاه

     


    نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • چند دوبیتی به مناسبت حماسه ی نهم دی 88
    نهم دی ماه نماد بصیرت و آگاهی ملت شریف ایران است.
    آخ که این ضرب المثل ها در جای خود چه مفهومی دارند!!!
    داستان دو برادر مهربان
    فرض کن حضرت مهدی ( عج) ...
    تولید ملی ، خود کفایی ، حمایت از تولید کنندگان داخلی
    سپاسگزاری اکنون وهمین جا...
    تسلیت به خانواده ی همکاران ازدست رفته ام...
    زود قضاوت نکنیم ...
    عصر جمعه شد و...
    وااااااااااااااای خدا من خیلی شاکیم!
    روز جهانی معلولین مبارک
    ردپا
    عکس های زیبایی از طبیعت
    آغازی دوباره...
    [عناوین آرشیوشده]

    script language="javascript" type="text/javascript" src="http://night-skin.com/light/js/light10.js">